Az olasz design olyan jellemző példája, mint egy Vespa robogó vagy Versace cipő

Fiat Barchetta

Fiat Barchetta

Kirándulás Tarnamérára a "csoda mester"-hez

2018. április 29. - poleszajev

2017 szeptember

Teltek múltak a napok a vásárlás óta és hát elkezdtem gondolkodni "Donna" üléseinek a cseréjében/felújításában. Amit láttam a neten azt drágálltam a maga 200-300 eurójával, üléshuzatban meg nem gondolkodtam mivel a tapasztalataim rosszak volt ám egy napom az egyik Barchetta csoport tagja fel tett 4 képet az üléseiről és elmondta, hogy Tarnamérán csináltatta egy direkt erre specializálódott cégnél. A képet megdöbbentettek az ülések megjelenése a gyárival megegyezett így nem volt más választásom minthogy én is felkeressem a "csoda" mestert. Egy rövid telefon beszélgetés után időpontot egyeztettünk és szeptember első hetében már lent is voltunk a Heves megyei Tarnamérán. Az egész munka nem volt több mint 1.5 óra, azóta nem tudok betelni az ülések szépségével :)

ules.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatbarchetta.blog.hu/api/trackback/id/tr6613879572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pia Richel 2020.12.26. 17:09:35

Für mich heißt es nun erstmal Seat Leasing. Ich freu mich schon sehr darauf. www.gute-rate.de/Fahrzeuge/Marken/Seat/
süti beállítások módosítása